Benimde oğlum olacak 17+4 olduk ufaktan hissetmeye başladım ama şöyle uzandığım zaman minik hareketler oluyor kımıldama süzülme gibi cok anlık oluyor her an hissettirmiyor ama hissettim ya oh cok şükür diyorum,dört gözle tekme atmasını bekliyorum rabbim tez vakitte nasip etsin hepimize inşallah🩵