ilkanneyim06 Kızlar merhaba 36+1iz son 1.5 haftaya kadar evimin isini gücünü yemeğini vs hallediyodum hemde rahat bir sekilde 1.5 haftada nasıl bir şey olduysa içimden hiç bir şey yapmak gelmiyo bunu kimisi belki depremle bağdaştırıcak ama ondan 2-3 gün evvelden beri var herşeye üşenir oldum bi anda nasıl bu hale geldim anlamadım acıkıyorum aşırı derecede ama kalkıp karnımı doyurmaya mecalim yok bu şekilde olan kadınlar varsa yazabilir mi neler yapıyosunuz dua falanda ediyorum hep ama bi his gibi değil vücudum kırgın böyle niye anlamadım bu durumdan çıkmam için bana tavsiye verir misiniz
busranur_19 ilkanneyim06 Yani artık ağırlaştık bende kendim yapıyorum evimin temizliğini bende 36+1 haftalığım zaman zaman yorulsamda geceleri ağrılar başlıyor yardım edecek biri size iyi gelecektir kendimize de önem vermeliyiz artık 🌷🌸
Bzdmr ilkanneyim06 bende 37+6 oldum son 10 gündür falan bende çok ağırlaşmış hissediyorum kendimi helede son bir kaç gündür artık adım atmak zor geliyor mecburen bütün işimi yapıyorum yavaş yavaş ama normalde 1 saatte bitecek iş 3 saatte bitiyor yapacak bişey yok doğuma kadar idare edeceğiz artık
Ysmnrn ilkanneyim06 ben 29 da böyleyim siz iyi idare etmişsiniz. Ya kolay mı bu halde bişiler için çabalamak. Bıraksalar tüm gün yatıcam. Size de yardımcı olacak bir eş dost varsa biraz yardım iyi gelebilir.
ilkanneyim06 busranur_19 İnanın bu konuda hiç kimsem yok destek alabileceğim kendi ailemde eşimin aileside kimse uygun değil eşimde bi yere kadar yardım edebiliyo zaten bişeyi beceremiyo maalesef bir yemek yapıyo mesela ortalığın içine ediyo hiç yapmasın daha iyi
ilkanneyim06 Bzdmr Allah yardımcımız olsun ya bir çıkmazın içinde gibi hissediyorum kendimi hiç geçmeyecekmiş gibi geliyo bir halsizlik bir halsizlik sormayın gitsin bende yavas yavas yapıyorum herseyimi normalde ama simdi hic bisey yapmak istemiyorum ekmeğin arasına peynir koyup yemeye halim yok
Bzdmr ilkanneyim06 Amin peki kan degerleriniz nasıl eksik olan birseyler varsada oluyor benimde hamileliğimin ilk baslarinda öyleydim kolumu kaldırmak istemiyordum D vitaminim çok düşmüştü ondan kaynakliymis ve malesef ilaca rağmen yükselmedi hep bir halsizlikle gitti hamileliğim şimdide üstüne birde agirlasinca herşey dahada zor gelmeye başladı
ilkanneyim06 Ysmnrn Gün geçtikce herşey dahada zorlaşıyo emin olun zor zannettiğim günleri çok kolay geçirmişim diyebilirim
Sellmaseellma ilkanneyim06 bende 33 deyim psikolojik olarak sanırım bir an önce normal yaşantımıza dönmek istiyoruz bu yüzden heralde içimizden bişey yapmak gelmiyor 2 gündür adam akıllı kahvaltı bile yapmıyorum bugün mesela kalktım nescafe içtim bisküvi yedim kahvaltı yerine akşam yemeğide yemesem yemezdim ama bebeğimin sağlığı için zorla 1 tabak yedim hiç bir şey yapasım yok bazen diyorum bi an önce doğsa düzenimizi kursak artık
ilkanneyim06 Sellmaseellma Evet belkide bu olayların üstünede hala kendime gelemiyo olabilirim zaten bu olaydan sonra ne gerek var zaten ölücez gibi şeyler düşünmeye başladım ki çok yanlış bi düşünce bence karnımızda bebek varken hemde
Ysmnrn ilkanneyim06 Allah hepimize yardım etsin. Kimse kolay olduğunu söylemesin valla. Duygusu ayrı fizikseli ayrı. 🍀🍀
Sellmaseellma ilkanneyim06 çoğu kişi bu durumda zaten ölücez ne gerek var mantığına döndü psikolojimiz iyi değil ama düzelmemiz lazım böyle nereye kadar bende bugün eşimle tartıştım mesela zaten ölüp gidicez ben niye aman o üzülmesin bu üzülmesin diye alttan alıcam almıyorum artık banane üzülen üzülsün banada ölüm var dedim
ilkanneyim06 Bzdmr Benim oldum olası d vitaminim sınırın da altında velbon diye bi ilaç kullanıyorum 2. Ayımdan beri hiç bırakmadım doktor doğum sonrasıda bi kaç ay kullanıcaksın dedi herşey rutinde gidiyo
Fevehan ilkanneyim06 D vitaminini içiyormusun canım D vitamini eksikliği de öyle yapar. Ama normal artık son ayındasın bende senin gibiyim şuan. Çocuk var 3.5 yaşında mecburen hareket ediyorum. Hareketsizlik şu ayda çok iyi bişey değil bizim için . Arada dışarı çıkıp hava almak iyi gelecektir..
Mervenur_19 ilkanneyim06 maşallah size iyi idare etmişsiniz yine de ben 26 haftalık hamileyim ve yaklaşık 1 aydır aşırı ağırlaştım. Temizliği falan zor yapıyorum bel ağrısından ölüyorum resmen
Nadiayaren Bende 36.haftadayim şu son 1 haftadır kasiklarim ağrıyor, uyuyamıyorum artık kaslarim ağrıyor, yürüyemiyorum, temizlik zar zor yapıyorum, benim de aynı şekilde ailem kimse yok yardımcı olacak
ilkanneyim06 Nadiayaren Sizi en iyi ben anlarım eşim yapma diyo yapmayınca olur mu bu sefer herşey yük gibi sırtımıza binicek az yükümüz varmış gibi evde o birikcek bu birikcek yapmayınca hic olmuyo mecburen yapıyoruz zaten