hvvyldz Kızlar 27 haftalık hamileyim demir ilacı kullanıyorum ama bugün kansızlık cıktı 9 seviyelerinde. Doktorum yarın gel serum olarak takalım daha hızlı yükselir dedi kansızlık için serum takıldıgını ilk defa duydum yaşayan varmı?
Mervenur_19 hvvyldz hamilelikte değil de normalde bana da takmışlardı serum şeklinde direk kan veriyorlar değerler hızlı yükselsin diye
Bzdmr hvvyldz Benim arkadaşıma taktılar ve çok güzel yukseldi benimde ilk başlarda çok iyiydi ilaç kullanmama rağmen düştü ama malesef hiç birşey yapmıyorlar hapın dozunu yükseltiyor sadece 37+6 oldum yarın kontrolüm var bakılacak tekrardan kanıma bakalım ne diyecek
Halimbey hvvyldz bu cuma da bana takılacak damardan. Benim değerlerim yok denecek kadar az naptiysak düzeltemedik:(
TvitySe Bende ilaç kullandığım halde gene düşük çıkmıştı ama ilacı tek sabah içiyordum tekrar düşük çıkınca sabah akşam yabmıstı