Kızlar nasılsınız ben daha demin paylaştım zannediyordum paylaşmamis 🤣🤣🤣 bizde gelen yok 39 olduk öğlen kontrol var bakalım tık yok suanda bir ümit kontrolde birşey çıkar diye bekliyorum sizde durumlae nedir bizim hala gelmezse yatış vericek doktorum geçen hadta öyle dedi haftaya son kez gorusucez hala gelmezse yatış vericem 40. Haftaya diye bakalım hayırlısı artık