Benim enfeksiyon kapmıştı sezeryan dikişim doğum yaptıktan sonra 1 ay uğraştım en az akıntı geliyordu sürekli pansuman vs yapmam gerekiyordu 2 kutu antibiyotikle bitti Çk zorlanmıştım mutlaka gidip musne olun sonra daha zor olmasn içiniz rahatlasın en azndan