Busra4598 8.aylık hamıleyim hiç iştahım artmadı doktorda bebeğin gelişimi normal dedi aranızda iştahı artmayan var mı toplamda 6 kilo aldım
Tiiffany Busra4598 Benımde öyle evet. Neden bilmem. Digeri 20 aylık oglum cok yerdim maşalah dogdu kendiside cok iştahlıdır. Bu 3.gebeliğim. Ne canım bişey ister ne yerim. Bi sabah kahvaltısı onuda öğlen yerim birde aksam 5-6 o kadar 🤷♀️
Nazli-61 Busra4598 valla bendede olmadı 8. Ayımdayım normal 3-4 saatte acıkan hamile olmayan biri gibiyim 2. Trimesterde daha çok acıkıyordum sanki
yagztalha Bende 8 aylık hamileyim hiç canım isteyerek yiyemiyorum hamile değilken daha çok yerdim çok garip sıkıldım artık zorla yemekten
Aynr1380 Bende de öyle malesef iki hamileliğimde de maşallah çok iyiydi iştahim bunda açım ama midem hiçbirlerim almıyor iştahım yok delş olucam