Ben gittim geçen hafta. Muayene ücreti 400₺. O gün detaylıya da girmiştim (randevular tevafuk aynı güne denk geldi?) o yüzden muayene etmedi. Sabah gittiğimde doğumu vardı beklemedim öğleden sonra tekrar gittim. Memnun kaldım mı hayır, çok soğuk davrandı ve çok üzüldüm. Ta karşıdan gelmiştim. Fakat tekrar gidip şans vermek istiyorum, belki kötü bir gününe denk gelmişimdir diye🥲