1melekannesiii valla doktoruma soruyorum sorun yok ya rahat ol diyor ama sonra arkadaşım diyor ki benim doktorum kesinlikle yasakladı diyor. Mesela ıhlamuru yasaklamışlar ama benim doktor diyor ki kış günü ıhlamur değil de ne içeceksin, yani anlamadim her doktor her konuda farkli konuşuyor cidden :( okumuş insan diyorum, yüzüne karsi kendisini de çok sorgulamıyorum :D ben de rahat olmaya çalışıyorum az ama o kadar da degil tabi