Bana doktorum lokal anestezi ile işlem yaptırabilirsin demişti benimde dolgum düşmüştü ve ağrıyodu biraz gecti simdi ara ara kendini hatırlatıyo ben orayla yememeye çalıştım son 2-3 haftam kaldı bi doğuruyum ilk işim orayı yaptırmak olacak ne olur ne olmaz dokundurtmadım çektim öyle ağrıyı