Glcnbrky  Buraya da bi bakabilir misiniz 🙏🏼😇
Emel94 burada 12+3 üz 🤗 tahmin alabilir miyim? Şuan ise 15+3 olduk 13 Mart’ta cinsiyet öğrenmeye gideceğiz 🥰 burcuali38 Babyykmz Glcnbrky
burcuali38 esmerella37 önceki ultrason da kız demiştiniz doktor da bu hafta bi tık erkeğe benziyor diyebilirim dedi 🤩 merakla bekliyorum bende ☺️
Silaaa_2 Emel94 nedense belli olmuyor pek ben 3 4 aylık ken Bile ultrasonlar da bebek küçük te olsa çok netti yüzüne kadar
Babyykmz 3kuzuAnnesiyim doktoruma cinsiyet partisi yapacagz ayrintili incelemeyin sadece tahmininizi soyleyin dedim uzun uzun inceledi erkek hissediyorm dedi ama ters kose yapmis olabilir mi bilmiyorum parti yapcz dedik diye 🙈
Emel94 Silaaa_2 ultrason parlak o yüzdendir diye düşünüyorum ama makine eskide olamaz özele gidiyorum