Sedaknr aaaaa nunu peki biz mi istiyoruz doktor mu uygun görüyor nası oluyor belden yukarı kendinde ama di mi bebek çıkınca görebilir miyim o hâlde 🥲🥰 korktupum için doğum hakkında hiçbişi sormadım kimseye bakmıyorum da internetten . Tek bildiğim normal doğmassa sezeryan olurum diom o kadar bilerek öğrenmiom aşırı korkuyom ben 🥺🥺🥺🥺