Dilarakilic ilkinde hastaneden yuruyerek ciktim eve gelen misafirlerle oturdum egildim hevesle hemen bez degistirmeye kalktim sonrasi agrilarim dayanilmaz artti yatalak hale geldim. bu dogumumda bi kucuk cocugum daha olmasina ragmen hemen kalkmam lazim deyip hoooop ayaga dikilmedim. az az kalktim yurudum geri yattim kendimi iyi hissedene kadar zorlamadim. bu surede belki iyi gelmistir cabuk toparlandim bilemiyorum. 10 gun cocukla siz illa ilgilenmeniz gerekiyo gibi davranmayin birileri yardim ederse anneniz fln cok daha cabuk toparlarsiniz. once kendin iyi ol ki xocuguna da daha iyi bakabilesin. bunu ogrendim. suan ogluma da kizima da gayet bakabilir hale geldim