Kızlar beta 36,24 çıktııııı. Çok yeni biliyorum ama ne kadarlık diyebiliyoruz
Dnzg1 2, 3 haftalık tahminen
Dnzg1 betaya göre değil son adet tarihinize göre hesaplanıyo 🌸
Dnzg1 bende 32 ile öğrwndim 3 haftalıktı
Dnzg1 adetınız gecmış miydı?
BenimKucukYazCicegim teşekkür ederim 🤩
Yarenylmz teşekkür ederim 🙏🏼 ❤️
minikmucizem__ hayır 3 gün vardı
Dnzg1 hayırlı olsun . O zaman 3 haftalık falan