YaseminBatrk denizozulkerr bende covid olmadım aşısını da olmadım🤭😂 ama ne bileyim tetanoz beni düşündürüyor vur derseler vururum 😅 sizinde fikirlerinize saygılıyım. İnşallah gittiğiniz hastane tam teşekküllü düzgün bir hastanedir bir sıkıntı olmaz.
Esma1993 denizozulkerr herkezin kendi fikri tabi saygi duymak lazim ama kedi tirmalasa kopek isirsa gene tetenoz olicaksiniz bu sefer bebegide riske atmis olucaksiniz asi olmamak ne bileyim garip geliyo yani
Azra41 denizozulkerr yenileri aciliyor çünkü belden uyusarak doğum yaptım sedyeye uzanırken görmüştüm herşey paketliydi 😄 bende acayip pimpirikliyimdir 🙊😄
menessare denizozulkerr bende olmadım sanırım doktorum ısrarcı olmazsa tetenozu da olmayacağım aşılar toplatılmıs yenileri gelmiş falan denek miyiz anlamadım insan güvenemiyor
SahraSerap denizozulkerr ben de sizin gibi düşünüyorum ve yaptırmadım tetanoz , covid yaptırdım ama pişmanım. Tetanoz dogumda paslı bir alet olursa falan diye yapılıyo zaten ,aletler steril olmazsa , mikroplu olursa korusun diye yapılmıyor
Defnesa NeseY umarım yaptırır bebeğine asi karşıtları ve göçmenler yüzünden yine Günyüzüne çıktı bütün hastalıklar zararı sadece kendine değil ki bütün topluma
1erkekkannesiiii denizozulkerr her doğum ıcın yenisi açılıyor onların kullanım ücretleri bizden alınıyor zaten. Her ihtimale karşı tetanoz aşısı vuruluyoruz ya o yüzden ne olur ne olmaz diye