Kızlar dün 65 ile hamile olduğumu öğrendim yarın 2.kontrolüm var öncesinde 3 kimyasal gebeliğim olduğu için 2.kontorle erken gitmem lazım yarınki değerim en az kaç olursa sağlıklı gebelik anlamına gelir mesela 2kat artış oldu diyelim 3.kez kan vermem gerekir mi çok korkuyorum aynı şeyleri yasicam diye 2 3 gündür sanki adet olacakmışım gibi kaşık ağrısı çekiyorum ve çok afedersiniz cok fazla gazım oluyo bunlar gebelik belirtisi sanırım akşam cips yemiştim bi anda geri geldi boğazım çok yandı bir de az önce burnumda çok az sümukle karışık kan geldi internetten baktım gebelikte kan değerleri yükseldiği için kılcal damarlar da genişlediği için çatlama olabiliyormuş sizde de oldu mu