soulmate35 Kızlar İzmir içi kadın doğum doktoru önerebilir misiniz? Hangi hastane olduğu hiç farketmez
Zeynep_Defne Doç.Dr. Mehmet Şükrü Budak.izmir can hastanesinde.operasyon geçirmem gerekti doktor ararken internetten yorumlara bakarak bulmuştum.hamileliğimde de ona gidiyorum çok memnunum🙏
Kubradvc Zeynep_Defne merhaba ben daha öncesinde ekol hastanesinde irfan Özer ile tedavi oluyordum ama orada tamamlayıcı sağlık sigortası geçmediği için can hastanesinde devam ediyorum şimdilik Cenk Mustafa güven e gidiyorum ama pek memnun değilim Mehmet Şükrü budak bey nasıl ilgili mi güler yüzlü mu ? Ben çok dikkat ediyorum çünkü kadin doğum doktoru önemini açısından sonuçta kendimizi teslim ediyoruz onlara kadin olarak
soulmate35 sağolun kızlar öneriler için 💘 iyice arastirmak istiyorum çünkü doktordan doktora cok farkediyor bilgisi, iletişimi, diksiyonu herşeyin çok önemli olduğunu düşünüyorum. ilk gebeliğim yeni öğrendim biraz tedirgin ve acemiyim 🤭
Maviboncuk52 soulmate35 can hastanesi Şebnem hanıma gidiyorum hamileliğimin başından beri 38. Haftadayım gerek diksiyonu iletişimi bilgisi olsun gerek samimiyeti severek gittiğim bir doktor doğumumda onunla olucak inşallah tavsiye ederim ❤️
Nazlii_i Özel çınarlı hastanesi Dr. Onur Aldemir çok hastası var ve herkes memnun benimde ilk gebeliğim şahsen bende memnunum. Mesaj atınca anında geri dönüş alıyorum işinde iyi bir doktor bence. Hemde muayene ücretide uygun doğum ücretide bu zamana göre çok uygun
Nazlii_i soulmate35 muayene 350 tl canım doğum 9750 tl nst ücretsiz mesela ama doktor kontrolüne girip gidersen ücretsiz doktora görünmeden gidersen ücretli ama fiyatını bilmiyorum sanırım 100/150 civarı diyorlardı ama yalan söylemeyim hatırlamıyorum
soulmate35 Nazlii_i sagol kuzum şimdilik ata sağlıktan randevu aldım bakalım memnun kalmazsam çınarlıya giderim
defneveannesii_ Özel muayenehane istersen Dr.Hüsniye Özcan tavsiyemdir. Yeri alsancak doktorlar sitesinin orda hemen. Ailecek bildiğimiz tanıdığımız bir hekim, işinin ehli kendisi. Annem yıllardır en ufak bir şeyde bile Hüsniye hanıma gider. Bir doktordan çok abla gibi🌸 Muayene fiyatı en son 900dü şimdi ne kadar bilmiyorum☺️