Merhabalar. Bu hafta devlet hastanesinde sürekli gittiğim kendi doktorumda muayenemi oldum. Fakat randevu bulamadığım için ve 32. Hafta sebebi ile çalışabilir raporunu aynı hastane de farklı bir doktordan almak istiyorum. Bu durumda takiplisi olmadığım için sorun yaşar mıyım?