00:00′da tam 39 haftalık oluyorum. Bilen bilir 9 gündür 2 cm açıklık ile geziyorum. Gram ilerleme yok. Bu arada yemediğim şey (ananas hurma)
İçmediğim şey (ahududu yaprağı ada çayı)
Kalmadı…
Sabah regl sancısı ile uyandım 2 saat aralıklar ile geldi gitti. Şimdi 15 20 dkda bir aynı sancı başladı. Beklesem mi gitsem mi bilemedim. O kadar yordu ki bu süreç beni. 9 gündür resmen penguen gibiyim. Yürümem inanılmaz derecede zorlaştı. Sol bacağımı resmen sürerek yürüyorum.
Ulan oğluş ne çektirdin anana..
Var mı benim gibi bekleyen şubat anneleri gelin sarılalım😪