artikbiranneyim Haftadayım kızlar, bugün pıhtı şeklinde küçük bir kanama oldu. Kahverengi siyaha yakındı, bir daha gelmedi. Ağrı sızı yok. Daha önce başına gelen var mı? Doktora cuma günü için randevu almıştım ama beklemesem mi?
Rabia04_09 artikbiranneyim bi şikayetiniz olmayabilir ama bence beklemeyip bi acile görünseydiniz. Sonuçta ileri haftalardasınoz ilk üç ayın içerisinde değil baktırmakta fayda var bence
YaseminBatrk artikbiranneyim özele gidiyorsanız normalde oranın qciline bile gidip cuma günü odeyeceginiz ucrti şimdi ödeyip cuma günü kendi doktorunuza tekrar gidip kontrol muanesi yaptırabilirsiniz. Ekstra ücret almıyorlar.10 gün içerisinde. Ya da herhangi bi devlet Hastanesi’ne gidip acilinden girip bakabilirsiniz.ki bence gidip bakın ne olur ne olmaz.
artikbiranneyim Teşekkür ederim kızlar cevapladığınız için 🙏🏻 kanama devam etmeyince bugün gittim doktora, bir sıkıntı yokmuş cok sükür 🙏🏻 depremi cok siddetli yasadık sanırım o zaman olmus, birikmiş ve beklemiş bir kandı cünkü