ayserhat-69 39+1 günlük hamileyim ne zamn dogum olur acaba bı belirti falan yok hiç sancı yok nasıl olur diye bı tedirginim
[silindi] ayserhat-69 40+3te doğurdum o gün bile belirtim yoktu gece sancılanmıştım😁 Yani hiç belli olmayabiliyor🤷🏼♀️ Kimisi haftalarca açıklıkla geziyor kimisinin son gün bile belirtisi olmuyor