husnatskn
Ben 1 yıl çektim enfeksiyonu ve gebede kalamadım doktorun verdiği ilaçları düzenli kullanın ek olarak bol bol su için , iç çamaşırınızı ütüleyin ve sık sık değiştirin bazı enfeksiyonlar kronik olabiliyor ondan dolayı tekrarlıyor geçmiş olsun
Nioli yağı aldım burada öneren çok oldu fakat doktorum hiç duymadım bunu dedi sadec 1 damla ile kullanabilirsin iç çamaşırı ıslak olduğu zaman enfeksiyona neden oluyor demişti