Minikmucizem199 Kızlar bugün nst de sancı çıktı ama ben hissetmiyorum normal mi bu başına gelen varmı öyle olduktan ne zaman sonra sancıyı hissedip doğum yaptınız
Babykalamar 35 den beri bendede duzenli sanci var bende hissetmiyorum suan 37 yim normal yani sanci cikiyor ama hissetmiyosan dogurcaksin anlamina gelmiyo
Minikmucizem199 Babykalamar Bende 39+4 hamileyim cuma gününe kadar sancım olmasa doktor suni sancı verilecek dedi inşallah kendi sancım olur diye dua ediyorum 🤰
Babykalamar Minikmucizem199 cunku dogurmaniz icin kendi sancinizi hissetmeniz gerek hissettigjnizde ikinma hissi de gelecek o yuzden hissetmiyorsaniz sanci cikmasininda bi anlami olmuyor🥲
Babykalamar Minikmucizem199 tabi acilmaniz felan yoksa acilma varsada mudahale edebilir doktor. Insallah kendi sanciniz gelir bi kac gune sunisiz dogurursunuz ☺️
Babykalamar Minikmucizem199 bende persembe 38 olacagim dusuncem normal dogum ama gelmedikcede tedirginlesiyorum 40 da suni verirler diye :( bazilari cok zor nefes aldirmiyor diyor bazilari normal sancidan bi farki yok diyor
Minikmucizem199 Babykalamar Belki Kendi sancımız olursa kontrol edebiliriz diye düşünüyorum ama suni sancı ard ardına geldiği için zorlar bizi Rabb’im sağlıkla kucağımza almayı nasip etsin inşallah kolay doğumlar nasip etsin 🥰🤰🤗
Minikmucizem199 Hallerimvarbenim valla bilmiyorum canım nst kağıdı bende Zaten birşey anlamadım üstünde yazılanlardan