Mervece1 Merhaba, normalde çok ağrılı adet geçirip sezeryandan sonra ağrıları biten var mı ? Ben 2 ay önce doğum yaptım bugün ilk adetimi oldum korkuyorum ağrım tutacak diye
SebnemRasit Mervece1 iki ay önce sezaryen oldum bugün ilk adetim hiç olmadığı kadar belim dikişlerimin olduğu yer ağrıyo ilk olduğu için galiba normalde sancım hiç olmazdı
CayGetireyimMi Mervece1 ben öyle olsun normalde sancılı geçerdi doğumdan sonra çok rahat geçti hep şimdi yine hamileyim inşallah başlamaz doğumdan sonra regli sancısı
Mervece1 SebnemRasit Hadi ya 😔 benim de iki ay oldu bugün ilk günüm sabahtan beri bi his var ama eskisi gibi ağrı olmadı belki gece uykuda tutar. Demek ki herkeste değişiyor. Minoset plus için inşallah fayda eder
SebnemRasit Mervece1 ya değişik işte sezaryen olduğu için farklı ağrılar adet ağrısı gibi de değil gibi de. Benim kuzenim iki sene adet olmadı iki sene emzirdi ben ilk ayda oldum Maşaallah
SebnemRasit Mervece1 Allah kolaylık versin kendini sıcak tut kalın çorap giy sezaryen ve yeni doğum yaptığımız için daha zor bizim için