Feyznri Ya detaylıya girdim 21 haftalık göstermesi yine cinsiyet bu cuma 23+4 günlük olacağız yine gireceğim normal mi ya sizce göstermemesi oğlum 14 haftalıkken göstermişti.
Mebk Feyznri ben ilk kızım da kaç defa ugrasmisti doktor git yarım saat yürü gel git çikolata ye git tatlı ye git bol su iç derken gün içinde kaç defa girdim çıktım sonunda göstermişti sende bunları dene istersen canım
Babycicek Gitmeden bitane cikolata yiyin bebek hareketlenir. Özel hastaneye gitseydiniz cihazdan da farkedebilir
Feyznri Babycicek gittiğim hastane zaten çzel bir hastane yemediğim çikolata kalmadı ilk gebeliğin değil
Feyznri arirangg doktor bile güldü detaylıyı altta ki doktor yağtı soru işareti koymuş çok inatçı dedi
Feyznri Mebk hepsini yaptım doktor karnımı dürttü artık ben de merak ediyorum haftaya yine gel bile dedi
Kbramhmt Feyznri aynısını yaşadık başka özel dontora gittim o sıra bebek resmen gösterdi pozisyonu meselesi gerçekten birde kızı bekliyorlar söylemek için bende 21 de öğrendim zorla yani
Seyma25 Feyznri değiştirsende farketmez 19 haftalığım ben de her ay başka doktora gittim inan aska bacaklarını açmıyor milim bile 🤦🏻♀️ Öğrenemedim bi türlü😔
Sulte Feyznri 18 haftaligim bende öğrenemedim henüz herkes heyecanla bekliyo 6 marta tekrar randevu var bakalım ne dicek
Ozoooo Feyznri valla bende aynı durumdayım 14 haftadan belli bekliyorum göstermesini bende detaylı ultrason da öğrenirim diyordum inşallah gösterir ya
Feyznri Bugün detaylı da yine göstermedi ağlayarak yuları doktorumun yanına çıktım grl beraber bakalım biz de dedi gördü ve %99.9 la güzel bir kızın olacak dedi 🥰