1ebru 40 Haftalık olduk ama sabırsız annesinin sabırlı oğlu hala gelmedi sancimda yok sizde durumlar nasıl 😂
Betullllk 1ebru 40+4 🥴 ne sancı ne açılma doktor bana zaten geç döllenme olduğu için geç gelebilir demişti. Ben artık çok sıkıldım hamilelikten doğsun bir an önce istiyorum galiba 41 olunca sancım olmasa bile yatış yapacağım