krdelen41 Kızlar bugün ilk kez farklı bi sancı geldi 2 kez resmen bağırdım afedersiniz popomu bile sıkmak zorunda kaldım ağrıdan sizce doğum sancısımıdır? Panik yaptım hemen duş falan aldım
[silindi] krdelen41 sadece 2 defa olduysa doğum sancısı değildir😅 sürekli ve düzenli aralıklarla olması gerekiyor
hunilimom krdelen41 yok canım 2 az sürekli olması gereken bir ağrı oluyor hafif hafif belinden kasıklarına vuruyor felan
Ysmnrn krdelen41 panikle hemen duş alıp hazırlanmak iyimiş. Ben ondan korkarım gibi geliyor 🫣 Sağ salim kucağınıza alın
krdelen41 Ysmnrn amin inşallah canım🥰 ben korkmuyorum ya tam tersi heyecanlandım geliyor diye😂 artık zorlanıyorumda çünkü gelsin istiyorum o yüzden
Ysmnrn krdelen41 Allah kurtarsın tek nefeste. Benim daha 29 ama inan bazen gücüm kalmıyor. Eski hareketli günlerimi özledim şimdiden