KLORAKHANIM 31+0 dan Merhaba 🥰 Dün dolabını yerleştirdim. Ve çantalarımızı hazırladım. Bez çantaları vardı onların içine hemşireye vereceğim hast. Çıkışını ve bez koydum. 2 takım da ayrıca hazırladım. 2 takımının kendi battaniyesi vardı. Elstr dan kalın bir battaniye aldım. 1 bez çantaya da sadece bez ve yenidoğan mendil koydum. Bugün miniğimin biberonunu ve emzik hazırlıcam. Ne olur ne olmaz yanımda bulundun dedim.
Kendime de 1 pijama takımı ve 1 gecelik takım koydum. Ped iç çamaşırı çorap, terlik, rolon , mini makyaj çantam saç tokası koydum. Kızımla ilk fotoğrafım da bitkin ve bakımsız görünmek istemiyorum. Azıcık yüzümü renklendirmek istiyorum. İnşallah yapabilirim. İnşallah kolay bir süreç geçiririm. Sizler de inşallah 🤲🏻🤲🏻🧿❤️ Rabbim hepimize kolaylıkla dopurmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻