Dilaramurat Kizlar persembe yatisim var ama aciklik ve sancim yok aciklik varsa bile bilmiyorum doktorum bakmadi bebek kanalda mi degil mi onu da bilmiyorum normal dogum olur mu sizce
Crnn_1 Dilaramurat ben de bugün gideceğim sancı vs hiçbir şey yok 39+5 inşallah benim de yatışımı yapar
Seyma65 Dilaramurat kızlar açılma kaçıncı haftada başlıyor ya bunun bi zamanı var mı haftaya 35+4 olucam inşallah o zamanda randevum var doktor çatı muayenesi yapacağını söyledi bebeğin kilosu önde olduğu için ona göre 37.38.haftalar arası suni sancı veririz dedi