Tatlım belirtilerle hiç ilgisi yok. Benim ilk iki hamileliğim muazzam rahat geçti. Ne bulantı, ne baş dönmesi, aşermem bile olmadı. Canın bir şey istiyor mı diye sorulunca, düşünüp normalde sevdiğim şeylerden isterdim. Yoksa öyle özel bir şey aklıma gelmezdi. İki kız doğurdum. Üçüncü de mide bulantısından yere bakamıyordum. Günlerce uykudan gözümü açamadım. Tanıyan herkes bu çok değişik kesin erkek dedi. Doğrusu ben de öyle inandım. Diğerlerinden çok farklı bir gebelik geçirdim ve 3. Kızımı kucağıma aldım