gevezeyazar1 bence hastaneye gitmelisiniz. Ben 33+5 günlük hamileyim dün hareketlerinde azalma var diye gittim kontrole çok
Şükür sıkıntı çıkmadı bugünde hep takip ettim eskisi gibi çok hareketli değil ama yinede iyiydi. Doktorum günde 10 dam az hissettiğin an hastaneye gel dedi. Sizde bence vakit kaybetmeden gidin