Pamuk Ozgeeeee34 her türlü kanama normal değildir kadın doğum olan acile git benimde o haftada o günde olmuştu ama hiç Bi sorun yoktu şükür progestan fitil verdiler gecti
Ayseehh Ozgeeeee34 bende neredeyse 20 gündür var arada pembemside geliyor progestan içiyorum akşamları şu anlık bir sıkıntımız yok bazıları 9 aya kadar kanama oldum diyen bile var
Selen-erhanduran Ozgeeeee34 kahverengi kanamayı yerleşme kanaması diyorlar açık renk biraz skıntılıymış ama bunlar hep ihtimal en ufak leke görsen doktorum gel ihmal etme demişti bende de olmuştu progestan verdi çok şükür 20+3 olduk
Pamuk Ozgeeeee34 benim iç camasira gelmiyordu peçeteye silince geliyordu ihmal etmeyin önlem alinabilir
busraon Ozgeeeee34 yerleşme kanaması da olabilir ama farklı bir durum da olabilir hiç beklemeden kadın doğum uzmanına gitmeniz gerekir
Ozgeeeee34 Ayseehh doktoruma mesaj attım da devam ederse gel dedi cuma günü kontrolüm var o zaman giderim
[silindi] Benimde 8 haftada 1 kere gelmişti devamı yoktu kırmızı ve pembe renkliyse tehlikeli demişti doktorum