Gercekgulbahar Tüpbebekle hamile olanlar progestan fitil oksapar kan sulandırıcı iğne coraspin Gynoferon ve ocean mummy ne zamana kadar kullandınız bende tüpbebekle 24 haftalığım çok şükür bütün ilaçlara devam
Paramedik16 Gercekgulbahar ben sadece progestan fitil ve haftada bir proluton iğne kullanmıştım canım coraspirini oksaparı filan 6.haftada kanamam olunca bıraktırmıştı doktorum
Nlnr_anne Gercekgulbahar oksapari 16 . Haftada bıraktık .coraspirini 24. Haftada acayip bı kanama yaşadık o zaman. İraktik şimdi citaminler var