Arkadaşlar 3 senelik bir serüven sonucu 2. Tüp bebek denememizle ilk defa pozitifi gördük çok şükür zor günler geri de kaldı derken asıl heyecanlı ve korkulu günler şimdi başladı acaba kese olacak mı kalp atar mı derken şuan en çok kafama takılan soru tüp bebekte hafta hesabı nasıl oluyor lütfen bu süreci yaşayanlar beni aydınlatabilir mi ?