minikpankekim 12Hilal12 bel ve kuyruk sokumu agrisi vardi ustune bide bu eklendi dayanmaya calisiyoz iste 😂
Moonbow06 minikpankekim Az kaldı inşallah Allah sağlıkla almayı nasip eder hepimize evlatlarımızı. Bebiş için değer . Alıştırma yapıyoruz diyelim 😅
Moonbow06 minikpankekim Amiin inşallah 🥰 ben çoktan alıştım ama daha iki ay var, sabırsızlıkla bekliyorum 😁
Lina-Annesi somurtkankedi bende 30 haftalığım 3 gündür bu sorunu.bende.yasiyorum. sanki.nefes zor aliyorum
minikpankekim Lina-Annesi doktora gittim ben dun sordum. Rahimin yukari cikmasindan kemiklere yaptigi baskidan kaynaklaniyomus cozum olarakta katlanarak oturma ve yatma dedi :)
Lina-Annesi minikpankekim yarım yatış pozisyonunda özellikle çok ağrıyor.yatinca düzeliyor. :) yatma dedi ama yatiorum :)))
minikpankekim Lina-Annesi evt benimde ole cok agriyo icime batiyo sanki kemiklerim. Dedigi gibi yatio oturuyorum biraz hafifliyo sanki o zaman
arastiricianne minikpankekim benimde sol gögsümün altındaki kemiğim çok ağrıyor dr normal diyor ama bakalım ne olacak