Nloto16 Son adet tarihime göre 38+6 doktora göre 38+1im ve devlete gittiğim için son haftalar nöbetçi doktor bakıyor ve 2 haftadır 37 haftalığım 🙈🙈 ben hangisine göre doğum yapmış sayılacağım sizin farklı mı uyumlu mu gidiyor
Nloto16 Ayy hadi inşallah benim de gelsin insan bazen gerçekten bunalıyor kaç sene bekledim ama insanoğlu işte 🤷♂️