Ozlemmmm3 çok düşünüp kararsız kaldığım kaç kişiye sorduğum bi konuydu.Ahşap beşik çok istiyordum görüntüsü falan ama kime sorduysam hiçkimse önermedi herkes park önerdi bende park aldım.Görüntüsü evet ahşap olana göre kötü estetik durmuyor ama kurulumu basiti hemen toplanır kurulur bi yatak, henüz kullanmadık doğumum olmadı ama inşAllah memnun kalırım