Canım merhaba bende 32+3 hamileyim bunlar normal sancılar bebek büyüğü ve ağırlaştığı için can yakabiliyor benimde genelde gece yatarken ve yataktan kalkarken oluyor. Fakat şöyle bir durumda var eğer sancılar sıklaşır ve ağrın daha ağırlaşırsa erken doğum riski de olabilir yine de hafife alma oda seni korkutmasın yatarak tedavi olunuyor doğum geciktiriciyle ama sanmıyorum bu bahsettiğim aralıklı sancılarda oluyor