24 haftadan herkese merhabalar nefes darlığı burun tikanikligi ile kadın doğum doktorum göğüs hastaliklari bölümüne yonlerdi beni bugün ve nefes darlığı varsa normal doğum yapamzsn dedi ve gittim doktor alerjik astım dedi ve 1 adet hava bir adet fisfis alerjik hapı ve antibytk yazms doktoruna sor kullan derde kullan dedi sordum kullanblrsn dedi ama antibytk ve çok fazla ilaç verdi yinede çok tedirginim kullanıp kullanmamakta aranızda bu durumu yaşayan varmı yada bu tarz ilaç kullanan