-Gr- bu sorun yüzünden iki ay hastanede yattım malesef. Suyun azalması durumunda acil doğuma almak zorundalarmış aksi taktirde enfeksiyon oluşurmus. Benim ki çok alt sınıra inmişti doktor arttirılamadigini sadece daha fazla azalmamasi için ugrasilabilecegini söylemişti. Ciger gelistirici falan yapmislardi bir kac doz. Kızım şuan iki yaşında çok şükür iyiyiz :)