Merhaba sevgili anne adayları sizlere bir sorum olucak bugun doktor kontrolum vardı kalp atısını gorduk ama keseye benzer bişey daha vardı doktor orda su birikmiş dedi başına boyle bısey gelen var mı yoksa oda mı kese acaba korkuyorum ikiz olmasından cevaplarsanız sevinirim