Kızlar ilk defa çatlatma ignesi vurulacagim bugün doktora gittim 17 mm yumurtan güzel büyümüş dedi. Bu ayın 8 i ile 12 su arasında femara diye bir ilaç kullanio bıraktırdı bugün kontrole çağırdığın da da bunları söyledi. Perşembe sabah iğneyi vurul cuma akşamı da değerlendirin dedi. Dua edin inşallah tutsun yaaa. Sonra gebelik testi yao dedi ama kaç gün sonra yapmam gerekiyor onu tam anlayamadim