Kızım 1.5 yaşında gittim gitmez olaydım orda doğum yaptım sezeryanla doktorm sağolsun izne çıkmadan önce seni dogurtalim dedi 37+8 de doğurdum çocuğun gelismi bitmemiş doğdu ben gördüm görmesine ameliyat hanede ama ha geldi odaya ha gelecek su saat oldu gelecek akşam üzeri gelecek dediler meğer bebeğim balgam atamamis nefeste sorun oluşmuş ama koca hastanede bebek yoğun bakım servisi yok ben ameliyatlı yatıyorum bebeğimi bekliyorum demezlermi ümit Hastanesi’ne yoğun bakıma sevk ediyoruz ambulansla ben yerimden kalkamiyorum bebeğimi ta cehennemin dibine götürüyorlar 1hafta yattı.yogun bakımda ne bana sorun ne babasına neler yaşadık o sürede , yetersiz bir hastane bebekte sorun olursa kuveze alınması gerekirse annede cocukta ızdırap çeker ben soyliyim üstümde günahı kalmasin