Deletedmom_116 oturarak kılabilirsiz, yalnız sandalyede koltukta değil yerde oturmalısınız mümkünse dizlerinizin üstüne, değilse ayakları uzatarak.
ilk hamileliğimde son zamanlarda yavas yavaş kildım ama hiç oturacak kadar kötü olmadım çok şükür. Bir de yaza denk gelmişti ateş basiyordu giyinip namaz kılarken. Şimdi 15 haftalık hamileyim bakalım bu nasıl olacak :)