Turgutaykader Bakarmisiniz dun gittim doktor kist var dedi yumurtan yok dedi pazar gunu ovulasyon testi silik cizgiydi dun doktor oyle dedi fakat bugunki testlerim pik napacagimi sasirdim
Mercan1994 Turgutaykader bu yumurtlama canım yarın t çizgisi silik çıkarsa çatlama olmuş demektir yumurtlama gününden itibaren 3 gün ilişki
Tcher123 Turgutaykader evet gayrette yumurta var doktor yumurta olmayıp kist olduğunu mu söyledi? Anlam veremedim çok fazla. Siz bu günleri iyi değerlendirin inşallah gönlünüzce olur her şey 🌺
Mercan1994 Turgutaykader çatlatma iğnesine gerek yok canım yarın zaten t çizgisi silik çıkar kist falan düşünme yumurtan oluşmuş bende bir gebenin günlüğünün testlerini kullanmıştım
Turgutaykader Tcher123 klomen kullandim ben doktor takip icin 10.gun cagirdi yani dun gittigimde kist var hic yumurta yok iptal bu ay dedi bugun ise bu testleri yaptim pozitif .Ama doktora gitmeden once test yaptigimda hic ikinci cizgi belirgin degildi .
Tcher123 Turgutaykader doktora gittiğinde büyük ihtimal yumurta boyutu küçüktü ama yine de söylemesi gerekirdi doktorun. Kontrole gittiğinde küçüktü şimdi büyüdü çatlama seviyesine ulaştı demek ki. Sen bol bol havuç ye çatlamasına yardımcı olur. Bu günleri de iyi değerlendir 🥰