feyzatanis34 8+5 haftalık gebeyim ağzımda sürekli geçmeyen bir tatsızlık var. bu durum ne zaman geçer? Yada aranızda yaşayab oldu mu
Gzd_05 Merhabalar benimde ilk gebeliğimde aynı sizinki gibi olmuştu çok kötüydü hiç unutamıyorum desem yeridir ilk 3 ay kaldı bende 2. Trimester a ne zaman girdim o zaman geçti inşallah sizinki daha çabuk geçer
ipek_ipek00 Benimde çok fazla oluyor. Yemek yedikten sonra boş dururken öyle değişik bi tatsız hal. Bulantım çok birde koku hassasiyetim çok fena😔