21 haftalık hamileyim bugün akıntım olduğunu farkettim normal her zaman ki akıntıdır diye düşündüm lavaboya geçince kan lekesi açık tam kan rengi sildikçe çok hafif gördüm şimdi yok ama bebeğin hareketlerini de hissediyorum şuan doktorumu Aradım yarın sabah gel dedi ben çok korkuyorum yarına kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum size sormak istedim