Sevda4742 34+4 ile iki gündür yatıyorum ben2cm açıklığım varmış birde düzenli giren sancılarım ben pek anlamıyorum ama ciğer geliştirici iğne vuruldum dün bugun ikincisini vurulcağım ikincisi vurulana kadar sancıları azaltmak için hap veriyorlar değişik aralıklarla doktorum ikinci iğne vurulduktan sonra gelebilir sıkıntı yok dedi sizin haftanızda olsam muhtemelen vurmazlardı bana da müdahale de etmezdi gelsin diye beklerdi benim de kaç gün yatacağım belli değil sadece bundan öncekimi kaybettiğimiz için kontrol altında olmak için yattım hastaneye