Anesiii bende kullandım ancak ağızdan aşırı baş dönmesi yapıyor doktora söyledim fitil olarak kullan dedi aşağıdan kullandım. Sizde aşağıdan alabilirsiniz herhangi bir sorunu olmuyor daha koruyucu ve rahat oluyor. Yan etkilerini bu sayede hissetmiyorsunuz baş dönmesi gibi. Geçmiş olsun