Merhaba anneler..
Bir hafta önce özel hastanede doğum yaptım. Bebek doğunca tahlil yapmışlar CRP (kanda enfeksiyonu gösteriyormuş) diye bir değer bebeğimde 9.1 yüksek çıkmış. Doktor tahlil yüksek çıkmış,bebek strese girmiş olabilir yarın tahlili tekrar yapalım düşmezse bebeği yoğun bakıma yatırıp antibiyotik tedavisi uygularız dedi.ertesi gün 6 çıktı düştüğü için taburcu edildik. Sonra üzerinden 4 gün geçince devlet hastanesinde aynı tahlili tekrardan verdik bu sefer 8.1 çıkmış. Doktor yüksek çıkarsa bu değerde yoğun bakıma alacağını söyledi ama devlet hastanesinde doktor bu değer çok yüksek değil bebekte ateş kusma ishal yada farklı bulgular yoksa takip yeterli dedi. Ne yapmalıyım bilmiyorum çok üzgünüm. Bebeğinde CRP yüksek çıkan oldu mu ? Doktorunuz nasıl hareket etti acaba ? Bilgisi olan varsa cevaplarsa çok dua edeceğim 😢😢