Zeynept59 eylulmihrasmom ay bende 8 ile öğrendim 4 gün kala çok korktum değer düşük diye allaahim sağ salim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 🙏
Ay-mom eylulmihrasmom hayırlı olsun şimdiden☺️ 4-5 gün sonra güzel değer olur şimdi giderseniz yine düşük görüp tekrar vermek isterseniz diye söyledim ♥️
eylulmihrasmom Ay-mom teşekkür ederim 🥹 evet artışına baktım sadece 1 hafta daha bekleyip vereceğim kan sonra da doktora gideceğim 🥰
eylulmihrasmom Zeynept59 iyi bence gayet ben bi daha vermeyi düşünmüyorum 1 hafta bekleyip öyle vereceğim artış olmuş ve bebek istenen zamana gelmiş olursa öyle gideceğim doktora
eylulmihrasmom Zeynept59 en iyisi kendimizi yıpratmayalım. :) sağlıkla kucağımıza alırız inşallah canim
Zeynept59 eylulmihrasmom kaset test yapıyormusun peki koyulasmasini görmek için ben yapıyorum hala pembe kirmiziya donmedi